09 stycznia 2013

Park im. Piłsudskiego

Byłam ostatnio w parku, którego nazwy nie znałam. Park znajduje się na tyłach GUS'u, między Al. Niepodległości a ul. Waryńskiego. Po przyjściu do domu sprawdziłam co to za park. Okazało się, że to dalszy ciąg Pola Mokotowskiego czy też Parku im. Piłsudskiego. Ta część parku (na tyłach GUS'u) jest całkiem fajna. Większość alejek była od-lodzona czy odśnieżona. Niestety dojście do parku od strony ul. Waryńskiego było lodowiskiem, a  nie jest to jakaś wąska ścieżka, tylko jest to dość szeroka aleja. Akurat tamtędy przyszło mi iść. Panowanie nad własnymi stopami oraz nad wózkiem było dość uciążliwe. Tam gdzie się dało (nie było wielkiej kałuży czy lodu) szłam po trawniku (niestety).Z boku moja "walka" z lodem pewnie wyglądała całkiem śmiesznie.Jak już pokonałam "lodowisko" doszłam do alejek obficie obsypanych piaskiem i całkiem miło się po nich spacerowało. Tylko dlaczego nie wszystkie alejki były doprowadzone do stanu używalności?....
W parku znajduje się plac zabaw, niestety, przy samym wejściu stała woda. Cóż taka pora roku :( Przy lepszej aurze jeszcze tam zajrzę :)

plan parku - źródło: zumi.pl


jedna z węższych alejek

plac zabaw

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz